:: BEAUTIFUL GIRLS AWARD ::


yeeehaaa..
keje aku ari ni ialah mengumpul award & jwb tag ye
tq ieza.. tau je ko aku mmg takde keje
jasamu dikenang..
hehehee...

Syarat² menerima award ini:
1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
2. Copy badge sebagai award anda
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan

kenapa aku bangga jadi perempuan wanita la sedap skit :

  • anak perempuan pertama mak ayah aku..
  • isteri utk selama-lamanya utk suami aku..
  • ibu dunia akhirat utk anak² aku..
  • kakak yg baik utk adik² aku..
  • adik perempuan yg suke pau abang aku..
  • menantu pertama family mertua aku..
  • sebab aku ada aset yg baik punyaaa!! ngeh..ngeh..

nak tag wanita² cantik ni..

  1. kak mya from taiping with love
  2. haslinda mama zhea
  3. haslina myredloves - membe baru ni
  4. mrs bubu wife mr bubu
  5. lynn fantaghiro awek tarabas
  6. ross is ross mama khairin
  7. ekin ibu sarah

6 comments:

bukhairiah said...

adoi ai...kene lagikss sudah... tq ar...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

sile..sile..

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

hahahahaaaa

♥EeiNz♥ said...

thx K ..

::Farina:: said...

oit...igt kat aku lagi tak?ko dah pindah tpt keje katne?

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

farina
::tuka kat sini² je..