:: LAGI KISAH BUANG BAYI ::


aku rasa semua dah baca kot paper² ari ni
alaaa... kesiannye..
kisah buang baby lagik....
skang ni musim buang baby ke??
eeee... gerammm je aku tgk..
smpai ati la si ibu buat cam tu..
sanggup buang anak yg dikandung 9 bulan ++ tu..
memang setan la sape yg buang!!

(gambar ehsan dari harian metro & berita harian)

takde perasaan kasih / belas kasihan ke si ibu tu????

5 comments:

PuteriSatu said...

tak tahu nak katalah kan...benda ni berlarutan aje....tak sedar-sedar...

Hazlina Shahrel said...

memang setan kot.. kita yang penah ngandung ni pun tak sabar tunggu baby kuar bile dah kuar dibuang2.
tak rase ke perasaan sayang pd anak tu mase dlm perut lg???

geram jugak lina ni...

♥ EeiNz ♥ said...

agak sensitip bc isu psl ni..huhuhu.....terlebih²emosi klu kuar bab nih ;(

..nOj.. said...

nape la org tu xnk buang dkt laluan aku... bole gak aku bg dia minum susu aku neh... biar jd anak aku...

oi sape yg tanak bayi tlg bg aku... TOLONG la jgn buang merata2... bb tu KUPU² syurga... nape nk letak dia kt tmpt2 yg xsepatutnye dia berbaring... huwaaaa sedey nye daku

sobsob sedeynye... ade org lain nangis tetiap ari menanti rezeki anak dr Allah... yg si bodoh ni ikut suke je main buang²

MRS. K said...

sape buang baby memang JAHATTTT!!!