:: TAG : SUAMI SAYA ::




Saper nama pasangan anda?
mohd khairi bin mohd kharudin
nickname : kayrie, ayie

Baper umo pasangan anda?
27 tahon

Apa yang paling diminati oleh pasangan anda?
sgt hantu sama liverpool fc..
kekadang miss g keje tgk liverpool punya pasal..
Apakah karektor pasangan anda?
sangat penyayang sama budak²
i loike..
dan juga sangat BARAN

Makanan kegemaran pasangan anda?
semua balun
suami saya suka makan ikan masin!!
wajib ada!!

Macam mana pasangan anda tidur?
tido mcm budak²..
klu tido atas toto, kaki ke mana
bantal ke mana, badan ke mana, toto ke mana-mana..
dengkur itu wajib tanda nyenyak!! hahaha..ZzzzzzZZ

Apakah perkataan pertama yang dilafazkan ketika
pertama kali berjumpa dengan anda?
oooo.. sudah tak ingat
yg aku ingat 1st time jumpe kat lobi opis..
ngeh..ngeh..ngeh..
die ngorat aku eh..

Apakah yang membuatkan anda suka dengan pasangan anda?
saya suke segala-galanya tentang DIA
Apakah impian anda dengan pasangan anda?
impian KAMI besar
mau rumah besar
kereta besar
wang besar
keluarga besar
BAHAGIA KE AKHIR HAYAT

aku nak tau karektor suami korang² plak :
lynn DCA
ross DCA
pn aiza DCA
odah
syana
mama aqilah
monalea
mrs bubu
ekin
mamamanja
hazlena shahrel

8 comments:

Hazlina Shahrel said...

utang dulu ye.. blk cuti nnt lina byr ye tag ni... hehehehheeee

nasaoji said...

kuikuikui..aku golak sat...nnt aku btau nah..hahahhahaa...

SyaNa said...

hahahaa..aku kah itu yg bernama syana???
aiyakkk kena tag

hutang ye :)

MRS. K said...

takpe².. take ur time..

Mamamanja said...

hohoho.. nak tau tentang laki aku plak dahhhh :p

menyusul...

Mamamanja said...

huhuhhu nak tau tentang laki aku pulak dah...

nyusul...

mRs.aJaQue said...

pett..pett..tumpang lalu nih..nice blog..

haslina said...

wah cerita cerita pasal suami yea...