:: Aku Bukan Sengaja Ponteng Keje ::

Align Centertajuk entry tak tahan kan??
mengundang kontroversi...heheheee...
maybe minggu ni aku tak masok opis..langsong
.
isnin dan selasa aku kursus kat parcel E
rabu dan khamis aku tak keje
esok, jumaat, aku tak sure g keje ke tak
tengok keadaan...
.
pengasuh hadif demam la pulak..
so, aku dok umah jaga hadif
tetiba petang smalam hadif demam
asik dok merengek je...risau aku.. asyik nak bedokong
takleh letak bawah.. lenguh kaki aku dok berdiri
pastu, tanak ayah die dokong lak tu
nak kat aku jer.. layan je laa...
anak sorang kan..
.
malam tadi, badan hadif panas sangat
hadif tanak tido.. dok merengek
aku dah gelabah..
pukul 2 pagi kitorang carik klinik around putrajaya
at last, yg bukak klinik kat presint 9
pas cek, suhu dalam 38.4c
.
petang ni, panas surut sikit
aku suh makteh hadif datang umah
tolong aku pe yang patut coz aku pon rasa cam nak demam
tekak dah sakit, dengan batuk lagi..
pas kelas tadi makteh hadif datang, bawak broadband skali
leh la cek blog kejab.. heheee.. sempat lagi
.
so, entry cameron ditangguh lagi..
taktau bile leh update..
sekian..

2 comments:

Yaya said...

he he lajak le sket ke pacel b..leh jumpa aku terus hu hu

DYLA said...

smua org rase nak demam je skrg... risau la.