:: Diet ::

......perbualan malam tadi......
(takde la ayat sebijik, aku tuka skit kasi sedap denga)
.
Mr. K : pasni, malam² takyah masak.. masak ari cuti je..
.
Mrs. K : nape??? (agak pelik dan blur² di situ.. laki aku klu balik keje mesti nak makan)
.
Mr. K : abang nak diet..
.
Mrs. K : hehehee.. diet?? ok, takyah masak... (dlm hati sonok giler..).. dah tu, ayam, ikan, sayur lam peti ais tu nak uat ape??
.
Mr. K : masak la..minggu ni abang blom start diet.. diet minggu depan..
.
Mrs. K : cisss...
.
:: laki ku nak diet.. tak dapek la nak asah bakat memasak camni..

9 comments:

Jiey^Mien said...

hahhahah..
hubby i pun diet gak..
weekend jer mkn nasik..
tp tak turun2 pun.. :P

Zetty84 said...

Wah...suma hubby2 dok sibuk berdiet...!!! Hubby zati x diet, coz bdn dah ramping cam kerengge dah...hihi... ;p

ummiaqeef said...

bagusnye nak diet..leh tahan ke prut tu? hubby ku mesti nak makan..tp bising kate baju dah kecik..hehe..sebenarnye dier yg dah gumuks..bknnye baju dah kecik..:P

♥ EeiNz ♥ said...

erm..sama la...
planning, mlm x yah masak tp time weekend jek..
tp trn nye xdok gak ..huhu

Queens said...

Mrs K..kalo org lelaki nk diet... dia kena gak makan nasi..sbb metabolisme org lelaki lain dari kita.. mrs k kena soh dia makan gak..nnti dia lemah..
diet ngan betulya..
:D

Mamamanja said...

pakwe pun penah kata, memalam xyah tinggalkan makanan tuknya. dia xnak makan nasik. tapi x lalu plak kita sedap2 melantak laki balik xde apa huhuhuhu

fantaghirolynn said...

hahhahaa... tu mungkin nak tiru mcm azman.. almaklumla mr.K kan baru jumpa azman, maybe azman bagi dia tips kot.. hahahhha

lovelywa said...

besh gile takyah masak mlm kan..balik koje dah leh relaks..tp pelik btul..tak weken takmo diet plak ye..iskh2..kirenye tak diet jugak laa sbb weken dah tibai berpinggan2 nasik..ahaks..pastu diet balik..hehehe

seorang setiausaha yang brutal said...

best wOoo takyah masak! msk utk diri sendiri ns grg jerk! alangkah bestnye kalo bakal laki aku camtu gak...hahaha...diet tak makan malam..lalalala... lagi 1, jimat duit woo