:: Hari ini, Isnin dan Selasa ::

untuk makluman jer.. heheeee
.
.
hari ini aku adalah half day ye..
aku nak ke IOI Resort
memenuhi jemputan dari Puspanita SPRM (ex-opis)
ke Majlis Hi-Tea 'Sedetik Bersama Seribu Kenangan'
tak sabar nak jumpe kengkawan lama..
even dok satu putrajaya, tapi memang payah nak jumpa..
.
Isnin dan Selasa pulak,
aku ada kursus bimbingan haji kat Blok E2, Parcel E
aku nak g haji ke??
InsyaAllah, tapi tak tau bile...
hehehee... pegi coz nak tambah pengetahuan dan membe ajak pi ramai²
serta nak cukopkan 7 hari berkursus aku taon ni...
.
so, till then, aku rasa tak berupdate la blog aku ni ye..
broadband aku pon makteh hadif dah pinjam
banyak nak buat esaimen katanya
takpe la, die lebih memerlukan..aku paham student life camne...
.
so, tunggu aku update pasal cuti² CH nanti yea..
.
....Selamat Bercuti....

3 comments:

aleena said...

have a great weekend:)

hajarus said...

selamat bercuti mrs. k

nasaoji said...

aduhai..aku nih, dah nak abish taun dah, idok penuh lg kursus...;(