oh mood... datanglah...

.
oohh... keja dah lebih sparuh hari dah..
mood still takdak...
.
start malam tadi aku period pain
then, sakit perut yang amat sangat
sebab aku makan laksa ker? ada kaitan ker?
aku dah setahon pantang laksa coz c-zer beranakkan hadif
pagi tadi lam kui 5 am aku muntah..banyak... perit gile tekak ni
pagi ni kat opis tak lalu nak sarap
tengahari pon sama...
mujur pau kacang rosa bangkitkan selera..huhuhu..
moody aku hari ni...
.
aku lapar tapi tak lalu nak makan
oh mood... datang lah..
.

6 comments:

Dee said...

kena pantang ek laksa kalo caesar? dee dh 2x caesar..xde lak pantang..dee cuma pantang nmpk je..balun terus..hehehe..

take care ye..

MRS. K said...

dee ~ tak tau la.. tp mak kite memang tak kasi sentuh langsung laksa

mummysyafie said...

la k, lama dah tak jenguk blog ko ni. tgh nak bagi komen terus Pegus datang. potong stim tol la kan..

salam aidilfitri k..

*Zetty* said...

bagus nya ko pantang lagik k...zati nih, ari 45 dah melantak laksa...tp zati normal la...kalu czer mmg kena pntg ker..? ko angin sama kot, sbb tu muntah kot...dah ko x lalu mkn...

~Firsya~ said...

la yke,pasni jgn sentuh dlu laksa tue,troskan berpntang dr laksa,tke cr dear

CtiE zAr said...

c-zer pun kena pantang laksa eyh..ingat besalin normal jea kena pantang..
mebi keracunan kot sampai muntah2 tuh..tgh taun aritu saya pun muntah2 gak mkn pas mkn laksa..keracunan disebabkan kuahnye..
pastu sampai skrg mmg x lalu dah mkn laksa hehe..