syurga

.
.
hadif sayang,
.
.
.
memang syurga di bawah tapak kaki ibu
tapi
tak payah la sampai nak makan kaki ibu...
.
.
.
kuikuikui....
.
.
* sakit mata betambah parah... need more mc...
.
.

6 comments:

riena said...

k,,,org tua2 ada cakap...kalau anak gigit kaki ibu dia nak adik lagi tau...
tapi kalau adik riena gigit kako riena dia nak sepak terajang!!!! hahahahhaha

Elyn said...

ekeekkeke hadif nak amik berkat tu!!

Intan said...

Laaa hadif dok mkn kaki ibu ke...ekeke. Shedap tak...ekeke!

K susu kan hadif lagi tak? Kalo still nyusukan lagi...amik susu badan K, pas tu titiskan kat mata sekerap mungkin.

Insya'Allah mujarab!

Semoga cepat sembuh kay dear :)

Deelira said...

lawak tol la ko nye ayat kay..
nak terpecah perut ku..hehe
sebab terbayangkan hadif yg menggeget kaki ibu nya..

hadif;bukan itu caranya ;)
caranya ialah geget jgn lepas2..haha

Dee said...

hehehe..geget ibu jari cam toyol je..

adda said...

takde gambar hadif tgh geget kaki ker? kui kui kui