All done... Tunggu masa jer....

.
Salam ppl...
.
semalam saya dah start duduk di umah baru
malam pertama di rumah sendiri.. apa rasa ye?
takut gak sbenarnye, dgn senyap sunyi nye, ramai lagi jiran tak masok
rumah bersepah lagi, blom sempat kemas
bilik tidur blom mop lagi, masih berdebu
so, kami berkampung di tingkat bawah jer
lagi pun hadif memang bangun malam 2 kali mintak susu
so, duduk bawah senang skit nak bancuh susu
.

hari ni saya masuk opis lambat skit
saya pegi Syabas, tutup akaun air di kuaters putrajaya
akaun elektrik pon dah tutup semalam
barang² masih ade lagi di kuaters
so,ari ni last day angkat barang sume
esok, kunci umah kuaters akan diserahkan semula kepada BPH
sob..sob..sob... sedih gak nak tinggalkan umah tu
banyak kenangan, dari mula kawin sampai hadif membesar ke 1 tahun...
.
tapi takpe la, lepas ni kami akan tinggal di rumah SENDIRI...
itu lebih berbaloi kan??
.


8 comments:

riena said...

betul2...itu lebih berbaloi...boleh buat mcm2 kat umah sendiri..nk gantung tu,,nk cat nie semua boleh buat...

Elyn said...

berbaloi2....... hehehe

MY HEART said...

jangan lupa wat ose woming ajak akak sekali tawww....

Misbehave said...

a'ah umah sendiri lebih bestttttt!

selamat mengemas wiken ni.hehe.

Hot Mummy said...

selamat mengemas umah, kay!

Ena said...

Berbaloi-baloi..eheehhee.. cam iklan celcom blue laks gaye nye.. hik3..

x nangis ker hadif tido mlm td kat umah bar? biase nye budak2 ni sensitif sikit.. harap2 x der apa2 gangguan la yerr.. :)

PuteriSatu said...

la dah ada kat umah ke semalam...tak tahu..ahaks... tak perasan lak akak..

~aSHa~ said...

bestnye dah duduk umah sendiri...aku je tak dpt duduk umah sendiri lagi..walau dah ada...uhuhu terpaksa sewa...dahle umah tu beli mmg nak duduk..adehhh sedihnye..