.....dan Pemenangnya adalah............

.
Assalamualaikum....
sebelum saya annouce pemenang untuk
Ibu Hadif's GiveAway ~ Tema Hari Bahagia,

meh kita tengok dulu jawapan nye
.
.

.
.

.

.
.
.
Malam Nikah ~ Putih + Turquoise

.
my side ~ ungu
.
his side ~ coklat
so, saya ada 4 orang yang meneka dengan betul..
mereka adalah........

.
.
.
.

.

.
.
.
.
.

jawapan yang hampir² / lebih kurang pon saya terima...
oleh sebab pemenangnya hanya SEORANG,
so hadiah akan diberikan kepada Nur Islam
coz beliau adalah orang pertama yg meneka dgn betul...

clap...clap...clap...
.

.
walaubagaimanapun...
saya nak bagi jugak small gift untuk umie,ekin dan haiza
harap sudi² la terima yer...
.
kepada 4 pemenang ini, sila emel kan nama, alamat dan h/p no kepada
miss_kebab0520@yahoo.com
.
to all, TERIMA KASIH daun keladi kerani sudi memeriahkan giveaway ni
SAYANG KAMU!!!
.



11 comments:

♥ EeiNz ♥ said...

eh...kin pun dpt ke? hihihi..
thx kay...sayang kamu ! ;)

Elyn said...

tahniah pada femenang.....

cantik la kamu mrs k!!!

Delimasari said...

tahniah kpd pemenang.

Intan said...

Tahniah!

Next time wat lagi tau K ;)

adda said...

soklan tu mmg susah gila nak teka hehe.. anyway congrates kpd pemenang yek

nur islam said...

EHEM!!!
assalamualaikum...jutaan terima kasih diucapkan kpd ibu & bapa sy t'utamanya...seluruh warga kerja yg tlh byk m'bantu slama ini..jg kpd semua peminat2 yg xhenti2 menyokong sy dr blkg..xlupa jg kpd my sis..farah siza(nk jg nama masuk kat sini)b'tungkus lumus belek album2 kat laptop semata2 untuk m'beri sokongan yg padu, tepat & jitu..

sekian, terima kasih (b'lalu dgn bangga) =) ho ye...ho ye....

hajarus said...

wah... bestnyer pada saper yang menang... tahniah yer..

ibu_arifa said...

alah...tak mengena plak tekaan saya aritu..sedihnyer..

nnt buat lagi tau contest senang2 gini..tahniah kepada pemenang yg bertuah itu..

umie said...

wah...K...umik pun dapat gak ker..hehehhe...best nyer....K..nom hp umik dan alamat ofis taukan..hahaha

b.O.n.d.a said...

nak jOin lagi! nak lagi! =)

mummysyafie said...

gambar pengapit tu macam kenal je..hihihi