Pindah Rumah Baru

.
dah lama tak cite pasal umah kan?
hehehe.. jiran dapo bertemu dapo aku - mama aqilah dah slamat duduk dah pon
aku bila lagi?? ermmm... tak dapat tarikh komfem lagi laa...
my hubby bizi skang, maklumla kes rasuah byk sgt
hubby pon asik balik malam, outstesen & court case
so, hal rumah lupa skejab.. huhuhu....
.
eceli, ada lagi yg tak siap dan yang nak tambah
lampu ada lagi belom pasang, KC pon blom tempah
skang kitorang tgh extend dapor kasi besar skit
sikit je pon tambah, coz takde tempat nak letak mesin basuh..huhuhu
ntah camne ntah developer ni buat umah... hermm...

tambah kat sini.. sikit je pon...

blakang dapor aku ni la dapo mama aqilah... hehehe..
sebab tu namanya 'jiran dapor bertemu dapor'...kehkehkeh
.

8 comments:

Deelira @ Deeliraz said...

ok..nnt besar la dapo hang kay..
syok sket dapo besar2

oo nnt jgn lupe adat tradisi kita
tuko2 makanan ngan jitang dapo tu ek :P

haslina said...

tahniahhh duduk rumah baru...

MRS. K said...

deelira
~ takde la besau mana pon zue.. tambah sikit jer

haslina
~ tq dear

~farahsyeefa~ said...

bestnye nk pindh umh baru :)

hajarus said...

bestnyer mrs.k dah nak pindah rumah baru... semangat nak hias rumah mesti membara2kan...

CuTeMiUt78 said...

oh.. jiran dapor tu.. mama aqilah ke.. hik..hik..hik.. berjiran2 ya..

hatiberbunga said...

wah.. jiran dapur ke u all?
hihi.. mesti selalu wat mesyuarat tingkap ni, nanti! ekekek...

adda said...

wow teruja nye tgk.. best ar ada jiran blogger gak ni