Sape nak hadiah ni???

.

.
kena la join contest saya nanti

Tungguuuuuuuu......

.
.

13 comments:

ibuayu said...

ini yang tak sabar ni

[-suziey-] said...

waaaaa best2 tu hadiah..gempak tu:p bestnye kalu dpt vincci tu..hahhaha:p
xsabo ni n3 contest:D

~Zetty84~ said...

Amboi...rajin sungguh wat contest nih...
all the best dear..!!! ;p

CuTeMiUt78 said...

wah... dah tayang hadiah dulu dari contest ya.. emmmm best ni...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

jam vincci memang chantek...

ibu_arifa said...

insayaallah ...nk join gak nnt..tungguu

b.O.n.d.a said...

wahhh!!! bestnye 1st prise tu =)
kebetulan sunglass bOnda patah bulan lepas, bleh aaa nak jOin nih!
(bleh refer kat sini): http://bat3sya.blogspot.com/2009/10/sadis-sungguhhuhuhu.html
=p

can't wait! can't wait!!! =p
errr..tak sama kan ngan kOntest wedding aniveseri tu kan? =)

MRS. K said...

ibuayu ~ saya pon tak sabar..hehe

suziey ~ hehehe.. kalau nak vincci, jgn lupe join

zetty ~ thanx dear

ciutmiut ~ kasi orang smangat skit.. warm up dulu

yanie ~ kan? akak pon suke

ibu arifa ~ ok, join tau kasi support

bonda ~ lain-lain..

Intan said...

Nak join nak join :)

adda said...

waa bestnye hadiah

MamaDamia a.k.a Haiza said...

menariknya hadiah...lekasla bubuh entry contest tu....dah meroyan nak join ni :P

nur islam said...

alahaii....
ada harapan ke x nii.....

mama_auni said...

hehehe..semangat nmpk adiah ne..nk join nak join.\