4 dalam 1

.
raya haji kali ni sangat meriah
sebab kami selitkan juga dengan majlis lain...


1. raya haji...semua saudara balik kampong
.
2. sebab sepupu saya kawin..kali kedua okey...
semoga jodoh kali ni berkekalan...

.
3. sempat jugak buat marhaban untuk hadif dan aidid...
dorang ni beza umur 3 hari jer... aidid anak sepupu saya.
kami pantang same² kat kampong dulu
ada la geng borak dan langgar pantang...
hehehe
.
4. belated besday party untuk hadif dan aidid...
ramai yang sponsor dari kek smpai ke hadiah...best...


so, itu je la cerita 4 in 1 saya....sekian

7 comments:

CuTeMiUt78 said...

dah macam kembar dah... nama pun lebih kurang sama je.. hik..hik..hik..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

selamat pengantin baru..chantek nyer....

wah kek si kecik...nampak sedap arr....acu yanie nak cikit leh?

hehhehhe

..nOj.. said...

gambo no 1 sgt menarik... itam dan cekelat... hehehe... dan gambo no 4 ai nmpk my peberet bahulu... lahai... wat terliur je neh

Jiey^Mien said...

Bestnya Hadif ada geng celebrate befday!!
=)

[-suziey-] said...

waaaa complete 4 event.hehe..meriah gk tu..padat dgn aktiviti:)

Ena said...

dah mcm twin laks hadif & aidid nie yeh.. muke & ketinggian nampak same jek.. sonok nyer.. Hepi Besday.. paling sonok dpt sponsor tu.. he3

Elyn said...

owh hadif ade kwn baik rupenyer!! mesti seronok main same ni....