hari sabtu yang bling-bling!!

.


eceli, dah 2 minggu berturut we all serbu midvalley... last week ade pameran jugak... tak ingat lak ape nama tapi lebih kurang sama jugak ngan bling-bling fair ni...
.
hubby dah booked satu sofa kat sini masa die ngan opismate keje area KL. so, saya pegi just nak tengok ape la yang Mr.K pilih. sbelum book tu Mr.K dah bagitau dia nak beli sofa bla bla bla...
saya setuju jer coz die yang keluar duit kan...hehehee....
.

kene tepek sticker ni before masok dalam....

.

ini la sofa yang Mr.K berkenan sangat tu.. 3+2+1 seater...harga fair adalah RM3 ribu... kalau harga kat kedai die RM5+++. sofa adalah brand sweetdream @ mypillow.. eceli, saya baru tau sweetdream ni jual sofa, ingatkan jual tilam bantal jer..hikhikhik....

.
.
pas jalan² cuci mata buang duit sume, so its time to eat la kan... Mr.K mengidam nak makan ni kat Nyonya Colors... ikutkan ajer....

rasa? boleh lalalalaalalala...


.

6 comments:

Dee said...

nyonya colors? kt ner? garden?

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

dee ~ yup..

rozie rahman said...

wow,rm3k tu..terbeliak bijik mata gue..estnye,rumah baru..sofa baru..hehe..

..nOj.. said...

aku ingat sweetdream tu lagu beyonce je... rupenye ade mende lain ek? hehe

~aSHa~ said...

wah sgt cantik...mewah nampannye...ekslusif..

nape tak tjk sticker yg tepek kat mrs. K...nak tgk nak tgk...(gatai tak aku ni...ehehehe) mmg tepek kat dada ke

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

ummiaqeef ~ pakai kedit card.. swept ajer.. leh bayar ansur la..kuikui

noj ~ huhuhu...

asha ~ die lekat kat lengan laa.. hehehe.. kat hadif je die lekat kat dada..ahaks