Ganas nya mu ni weh...!

.
tengok! ganas tak makteh hadif? sampai leh tercabut modem celcom berukben tu dia pakai.... sabo je laa... tu dah takleh nak buat ape dah tu.. kena la beli modem lain! haishh.. ni mesti asyik sangat dok bertenet smpai leh jadi camtu... makteh...makteh... dah tak boleh la blogging kat rumah.. berukben dah rosak! tapi makteh janji nak ganti lain! hahaa.. best..best....
.
saya ingat nak tuka stremyx la... murah skit RM50/month kan? tapi tengok lah camne nanti... kata pon makteh nak ganti lain..hikhik....

11 comments:

~aSHa~ said...

sy guna celcom pun rm50/sebulan..leh bawak ke mana2 berukben ni..itu yg penting..

tapi kalo ada tepon canggih...guna je la streamyx

Ena said...

Alahai cianyer!!..
a'a la.. ena pun dah tukar dr broadband ker stremyx.. cepat & mudah.. cumer x leh dibawa2 ke saner ke mari cam broadband la.. tp lau x silap dah ader streymix broadband.. tul ker ekk?

wansteddy said...

tu dia bakal jadi jurutera en.hadif besar sok :)

naurah makwa said...

dulu guna streamyx gak.mula2 jer laju.pastu hampeh

Misbehave said...

streamyx pon ok-lajuuu, skang da murah.

tapi i pakai celcom berukben jugak, yg 50hengget tuk gov staff tu.hehe.

MRS. K said...

asha ~ saya punya rm78 sebulan.. tu yang nak tuka murah skit..huhu

ena ~ takpe la kot takleh bawah ke sana ke mari.. blogging kat rumah je la..

wansteddy ~ erk?

naurah ~ ye ke yang? ermm.. kat umah berukben mmg lembab skit tu yg nak try stremyx plak

PuteriSatu said...

Leh masuk streamix ke kat blok kita tu? setahu akak... stil lum boleh lagi...coz masih belum ada kabel TM kat blok kita... itu yang akak tahu la...

mamaaerish : said...

hik3... cobaan..... eb guna celcom jer... :)

Eldy said...

beli dari lelong.com.my murah sekarang, tidak sampai 2 ratus ~

LeEyA said...

lia pakai p1w1max.. best... tp, kontrak belum habis.. lap top dh kena curi..

♥ EeiNz ♥ said...

kin pakai celcom broadband rm 68/sebulan. ok gak line sini. kdg2 jek jd mengong sket2.