mengidam....


laksa!


pix by google


sebelum ni saya memang hantu laksa... tapi pas beranakkan hadif, smpai skang belom sentuh laksa lagi! masih berpantang! penah skali try, tapi bisa dia terasa kat perut daa...macam kena siat je perut ni.. tak berani dah sentuh... tapi.. aduhh... dah teringin sangat ni...mana nak cari laksa yang betui-betui hoooliaw kat sini???

11 comments:

Ena said...

hu3x.. piccas tu betul2 wat ena tingin nak makan laksa nie.. dah terase kenikmatan nyer!!

♥♥ ummi rania ♥♥ said...

meh nisa tolong masakkan..hihihihi..nisa xpantang dah laksa..pantang jumpa terus ngap!

naurah makwa said...

mesti sakit berbisa2 kan..aduh!naura pun hantu laksa gak..paling suka laksa kat padang polo ipoh..sedapnya.

~Firsya~ said...

alahai,sodap eh laksa tue...dah la perut ngah lapo nie...

bukhairiah said...

Laksa Shack...huhahuhahuha (pomot kedai sendiri nmpk.....)

Farah said...

saya pon sama la..mak saya soh pantang jangan makan laksa..belom pernah sentuh sejak beranak walaupon tak tahu nape sebabnye takleh makan hahaha

Kniedaz said...

laksa? xminat tp tengah blaja meminatkan diri...tp kalau mkn pun sekadar dua tiga suap jek...hehe

Agnes said...

i pun hantu laksa lepas 100 hari pantang terus pekena laksa sarawak...lepas tu laksa penang pulak...aduh sedapnyer...

mamaaerish : said...

peh... pekat beb... sedapnyer... kena pantang laksa eh?... eb mkn jer.. hik3...

kalo kat shah alam nih.. pak li la kot... :)

[-suziey-] said...

perghh lazat ..nape kalu lps bersalin xleh mkn laksa ek?

MRS. K said...

suziey ~ orang tua2 punya petua.. kena pantang laksa.. tapi kalau makan tak sakit takpe, kalau sakit, pegi la cari ubat.. huhuhu...