insurans


sape dah amik insurans? saya belom lagi tapi bakal amik...hehehe....bila dah ada hadif ni, saya dan suami baru ada kesedaran nak amik insurans.... ingat nak amik Prudential BSN Takaful... dah dengar explanation dari ejen, kawan hubby jugak.. so far, macam menarik.... abang saya sbelum ni amik etiqa, then bila dia buat comparison between etiqa & prudential, dia terus pilih prudential... tapi terpulang pada diri masing² la kan... setiap insurans mesti ada kelebihan dan kekurangan die.. mana yang menawarkan perkhidmatan terbaik, kita amik laa...


p/s : kalau buat part-time ejen insurans mesti masyuk kan? tu pon kalau rajin.... sape² nak beli insurans meh kontek saya...ahakss...


10 comments:

Misbehave said...

i pon x amik lagi tuk alya.harap ING company je.

tapi ada ejen insuran ckp prudential biasa lagi elok dari yg bsn tu.hmmmm entahlah i pon x paham.

i pon kalo amik, i nak yg bsn tu.kekeke.

..nOj.. said...

ceh. sila terangkan dgn lebih lanjut. aku pun bercadang nk ambk insuran ni

eB ezrin said...

nk amik... tp tgk keadaan ekonomi dulu.. hu3

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

misbehave ~ ye ker? nanti i cek blik..

noj ~ hahahah...belom khatam lagi la beb...

mamaaerish ~ i kena korban kan loan ASB coz nak amik insurans ni... tapi tak pe la...

Dee said...

dh lama amik prudential..since grad..

Suziey Ahmad said...

waaa br join trus bisnes..hehe..good luck..tp mmg kena amik insuran..kita xtau musibah menimpa

~aSHa~ said...

ha terangkan perbezaan tu...boleh clear skit

asdi said...

amek BSN Prudential Takaful kak..bagus...saya dah amek dah...

ann @ hatiberbunga said...

kami sekeluarga pun guna pru-bsn takaful nih. cuma ayra je blum sempat nk register. bizi je manjang. huhu..

Elyn Sani said...

yup better amik pru bsn sebab we all pun under pru heheheh