Percutian di 3 Negeri


ahakss.... percutian la sangat! gi bejalan makan angin kenyang perut jerr...

sabtu lepas, kebetulan ada kat kampong, pegi makan nasi minyak kawan skolah, shikin kat parit buntaq... sbelum tu sempat singgah umah membe jugak, si Rabiah kat bandar baru, kedah... dah alang2 ada kat kedah, terus lajak ke penang... dah bape taon dah tak pegi penang ni...padahal bukan jauh pon...45 minit ja dari tepeng.... gi penang mlawat sepupu kat paya terubung... then, teringin nak makan laksa penang....carik punya carik, last skali depa bawak pi queensbay mall.. makan laksa shack! hahahhaha... jadi laa.... laksa jugak kan?

so, hasil dari jalan2 makan angin ke perak-kedah-penang, hadif demam panas la korang... adooiii... so ari ni duduk umah je la..melayan dak hadif ni... merengek je la tak sedap badan....

*update ayat tunggang-langgang.... takut hadif bangun...


9 comments:

Dee said...

balik utara? fuh bestnya..dh lama x balik kg kt lubuk buntar tu..dlm area bandar barulah..

mamaaerish : said...

sbb hadif bertukar2 angin kot... ala cian... cpt baik yer syg... :)

[-suziey-] said...

perghh merentasi 3 negeri...hehe..sian hadif smpai demam2..get well soon ok:)

..nOj.. said...

a ah aku rase ayat ko ni mmg tunggang langgang. x tersusun langsung. heheh tp xpela. seme isinye aku paham.

get well soon tuk si hadif yg tomel ye

Ena said...

Best tu jenjalan & makan2!..
Cian kat hadif kan!.. tu la musim dema kot skrg nie.. anak sy dua2 deman.. tp sib bek si adik dah kurg dahh..

Jiey^Mien said...

jenjalan mmg best!
hadif, byk mkn angin neh..

LeEyA said...

lia pun org tepeng.. akak kt mana?

hatiberbunga said...

syoknya jalan2 makan angin.. jeles sey..!

hajarus said...

sekali berjalan terus pegi 3 negeri tu... hehehe...