Salam Maulidur Rasul


Assalamualaikum....

ari ni cuti dok umah saja lah... bapak si hadif ni keje la pulak... rajin sungguh aih pi ganti orang duty... ermm.. takpa la, dapat gak buat OT kan? ni baru pas vacum & mop lantai satu umah.. bepeluh badan.. takyah mandi dah coz dah mandi peluh... huhuhuhu....tapi ari ni tak masak la coz apaknye takde...we all makan nasi ayam beli kat kedai jer.. korang plak buat ape?


gossip 1 : jiran bujang sbelah kiri ada plak umah ari ni.. slalu klu cuti die balik umah mak ayah die.. rupenye die dok tunggu orang anta set katil.. al maklumlah bulan 6 ni nak jadi pengantin baru... dapat la teman klu tak sorang2 jer...

gossip 2 : jiran belah kanan lak dok sibuk tanam rumput & pokok bunga.. huh.. bila la laki ku nak buat lanskap kat depan umah ni.. huh!

p/s : sungguh keypoci la jiran korang ni!! aku la tu!..hahahaaa..

2 comments:

~aSHa~ said...

amboi jiran yg bujang tu..dah prepare rumah tuk bakal isteri..bertuahnye isteri dia..

jam titus--- teringat hadiah jam masa kawin dulu..jam titus pemberian bos...

MRS. K said...

asha ~ heheh.. cuci kaki je masuk umah.. best!