Bila MIL berkaroke


ni kes mak metua saya kena paksa ngan anak² dia masok karoke la ni! huhuhu... kejadian hari semalam lepas acara makan² kenduri di bangi... itu pasal kami masih berbaju kurung lagi! adik ipar tetiba ja ajak pi karok kat nilai... murah katanya - RM9 sejam! murah ker? saya tak tau pon even memang dok nilai! tak penah pon terlintas nak p karok kat situ! huhuhu....




nenek suh hadif tepuk amai²... adus hancur! kecik² lagi dah ajar masok karok!

maksu hadif tengah kerut² muka konon amik feel!

turn ayah hadif pulak! feberet die tentu la abang Jamal! huhuhu.....

saya tak nyanyi pon! segan down... sore depa sume sedap²! i segan u....

hadif yang lapar... dok isap jari je kejenye....



p/s ~ sorry.. kualiti gambo kurang best! pakai kamera henpong ja dengan lampu yang agak suam² kuku kat dalam tu!!

7 comments:

~aSHa~ said...

keturunan sore merdu2 kot...hadif ikut sape la tu nanti ye..kalo ikut ayah nye leh ar masuk AF...afundi hadif

[-suziey-] said...

waaa sportingnya MIL...cayala...ganasss..hehe

MRS. K said...

asha ~ huhuu... nehi nehi.. takmau la hadif masok AF.. kang mak die yang glamer...heheheh

suziey ~ mak metua i memang spoting gila!

Dee said...

sekali sekala bwk org tua gi karok best gak sis..fun..

Ena said...

wahhh..sporting lah MIL tu kan!.. klu mak sy..kompem x kan nye nak masuk.. hu3x..

alahai cian hadif isap jari jer..

Misbehave said...

sama la macam i, kalo pegi karok mesti x nyanyi. maluuuuuuu :p

mommyYen said...

hehe..sonok ada mentua yg spoting kan...saya pun tak pnah nyanyi..maluuu..:p