manusia dengki


wahai manusia yang berkenaan,
kenapa la engkau penuh hasad dengki?
tak boleh ke kau buat keje kau, aku teruskan keje aku?
kenapa mesti dengki? dengki? dan dengki??





p/s ~ off to clinic - appointment hadif @ 2 p.m

9 comments:

Siti said...

kalau dah nama manusia tu mmg tak sah la kalau takde dengki2 nih...takde kerja lain kot..

umie said...

sapa tu?

mRs.aJaQue said...

kak..meh nk tlg dush..dush..heheeh

Miss Q said...

dengki mendengki ni x kemananyaaa

|| NaFiRaa || said...

haih!!! manusia yang penuh hasad dengki nih x leh tgk org len lebih daripada dia!!! susah!!!

[-suziey-] said...

shuhhhhh...hembus je manusia dengki tu:D

saya said...

aduhai..orang dengki tu memang ada je kat mana2. selagi ada manusia, selagi tu la dengki tu ada diantara kita. apapon, salam jengah2 blog. have a nice day! jangan hiraukan la orang dengki2 ni.. satu hari nanti mereka tau la balasannya. take care. hadif is so cute!!!

MY HEART said...

uik... nape ni k?? apakah??

Intan said...

Sentiasa ada di mana-mana...emmmm :(