totoi Oh totoi...


saya memang gelak guling² tengok gambo kawan saya sorang ni... saya cilup kat FB one of her fren... huhuhu... cikgu mahani oii... tak senonoh tau pakai helmet dalam kete... tau la ujan kat luar nun tapi takde kena mengena okey!! haddoiiii.......... cikgu mahani ni cikgu kimia kat sekolah selayang... baru je kawin dan tengah preggy...


moral ~ pakai lah helmet dalam kereta untuk melindungi kepala anda! we dun knoe what will happen!! hehehehe.... adooiiii!!!

p/s ~ totoi adalah nama panggilan manje beliau masa skolah dulu!! sweet memory....


7 comments:

bukhairiah said...

totoi?, nama bear anak ai..hehhe

bukhairiah said...

totoi?, nama bear anak ai..hehhe

Ena said...

ehehheheh.. teringat pulak kat anak dara sy yg pakai camni kat lam kete semalam.. ahahahha.. memg kelakar lah!..

Siti said...

hehehe...lawak sungguh...nak pecah perut gelak nih..

|| NaFiRaa || said...

hehehehe... apsal jadik cam nih???

Farra Dhelina said...

hahaha ku gelak sorang2 tgk!! haha lawok2..adehh

ana Yg Ceria said...

huhuhu lawak2