encik hadif tak sihat

bersiaran langsung dari rumah... hadif tak sihat la pulak u all... demam + batuk + selsema... makan je muntah, minum je muntah balik... terkeluar semua yang dimakan.... huh! seram mak nak....

baru balik jumpe doc... hadif ada kahak rupanya tu pasal asik muntah jer... pas makan ubat harap hadif back to normal... kasi cair itu kahak jadi bahan buangan....





7 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

tukar je taska..tak yah taska ber'ekon' huhu

ratna said...

mesti penat hadif kalau gitu..makan muntah..minum muntah.. cecepat baik yer hadif..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

semoga hadif cepat sembuh...:)

eima said...

tu la sbb aku mls anto taska ... sbb econ ..
tp tak anto taska pun sakit gak anak aku ... cam ne ek fiza??
kejap² sakit.... kesian budak....

Agnes said...

get well soon hadif...aunty pray for u...babe kasi vicks bby kat tapak kaki, belakang dengan leher dia...by God will cepat sembuh...utk vish i apply this...so far he never get flu and cough....demam pun sekali jer..dalam sehari sembuh dah...

ummiaqeef said...

bese la tu..aqeef pun tgh selsema + batuk..bile batuk kahak tu dia telan..eyeks..hahaha

[-suziey-] said...

get well soon hadif!