apa punya jenis suami


skang ni musim isteri kena dera kot...3-4 hari berturut² ada jer berita yang tak best didengar.... bagi saya la, sebelum buat pape, suami isteri ni kena la berbincang, face to face dan jangan dengar cakap orang luar... sebab tak sabar la yang jadi kes macam².... tapi kalau kes yang suami or isteri ada boifren/gelfren lain tu, saya tak campur... no komen! lu pikir la sendiri akibatnya...

1) hari ni punya berita, seorang isteri cedera parah selepas ditendang dengan kasut but dan dipukul dengan topi keledar oleh suaminya, hanya kerana wanita itu menulis surat untuk meminta diceraikan. nak baca klik SINI


2) dekat Melaka semalam, seorang anggota tentera cuba menoreh kemaluan isterinya dengan pisau... serammm mak! 'benda alah' tu nak pakai lama...Suspek dikatakan berkelakuan kejam gara-gara mendengar 'bisikan suara halus' di dalam rumahnya yang mengatakan isterinya itu mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain.
ape kes ni dengar bisikan suara halus?


3. kelmarin di Kuala Lipis, Pahang, seorang isteri, Rosmawati Abdul Rahman, 39, menemui ajal akibat kepalanya dihentak, selain perut, dada dan paha dipijak oleh suaminya yang tiba-tiba naik angin.

Kejadian kira-kira pukul 5 petang itu berlaku selepas anak pasangan terbabit mengadu kepada suspek berusia 46 tahun bahawa ibunya bercakap dengan seorang lelaki menerusi telefon di rumah mereka di Ladang Selborne, Kampung Padang Tengku, Kuala Lipis.


p/s ~ dulu masa becinta bukan main lagi... u jump, i jump.... tapi lepas kawin beranak pinak, lain pulak jadinya... isk... mintak dijauhkan benda² camni...


17 comments:

mama_auni said...

betul tuh kak..iza sokong..diorang ne mase nk buat sesuatu x pk anak bini...pstu orang ketiga masuk campura dah lain jadiknyer

ummiaqeef said...

sepatutnye kene wat agreement sblm kawin ek..ape² hal ade itam putih..hehe

BIONIC WOMEN said...

salam
seram sejuk baca berita gini kan?sblum ni hari2 dgr cerita suami curang pastu skang citer suami dera..naik mencacak bulu tengkuk..takut..
semoga Allah sentiasa lindungi hati suami kita dari dihasut syaitan..amin

♥siEha♥ said...

ye la..siha pon ade dgr berita nie semua...
mintak2 la dijauhkan kite semua kan...

Elyn said...

ya allah gerun baca cite mcm2 ni!!

Kniedaz said...

manusia akhir zaman..minta2 dijauhkan

Siti said...

adoi....sumai skang suka tunjuk garang yer..semer main pakai seoak terajang jerk...sabor jer la.

Siti said...

lelaki sekarang ni ganas2..tau main sepak terajang jer

hafiz said...

nasib le...

salimah said...

seram dgr kes2 suami pukul isteri ni kan..yg penting tanamkan nilai iman dalam rumahtangga kita..

nasazfrog... said...

takut seh klu dpt suami camtu..

eima said...

huiisshh dasat nye ..
menakutkan betui .. panas baran betui sang suami ...
takut plak aku ...
klu isteri yg baik² hangin gak klu didera..
klu yg simpanjantan kat luar mmg patut pun ...

LiErOSe~QiEmi said...

.... tak tau nak cakap ap.. harap2 kite sumer dijauhkan laa.. yer laa baru kawin setahun dua ni sumer masih indah.. jgn laa nnt dah 7-8 tahun sume tunggang tebalik.. takmooo...takott weh!!

Ya Allah selamatkanlah rumahtangga kami semua, jauhkan daripada godaan syaitan & ape2 yg seangkatan dgnnyee.. Aminn..

Wansteddy Tales said...

semoga kita terhindar dr musibah kekeluargaan begitu, amin...

Adlina Husaini said...

eeeyuuuuwww so scary =(

sanggup kan..isteri amanah Allah dibuat mcm tu..

MRS. K said...

yang penting, bila ada selisih faham ngan hubby, bincang elok².. jangan melawan cakap die! kang kena penampar...huhuu

hajarus said...

Ya Allah minta dijauhkan la benda2 camni.... semoga kita semua di hindarkan la dr perkara2 camni.... Amin...