istimewa buat Misi-Misi di seluruh Malaysia


KUALA LUMPUR: Kerajaan mengisytiharkan 12 Mei setiap tahun sebagai Hari Jururawat Malaysia untuk mengiktiraf sumbangan jururawat yang berterusan terhadap sektor penjagaan kesihatan di negara ini.


SELAMAT HARI JURURAWAT MALAYSIA
semoga usaha mulia anda semua diberkati Allah


p/s ~ ooo... jangan ingat senang jadi misi ni... terima kasih kepada misi yang jaga saya masa bersalinkan hadif dulu... dah la c-zer, tak boleh bergerak! dorang la yang tolong cucikan 'pe**t! tenkiu, jasa kalian saya kenang sampai bila-bila....

9 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

awwww..sexsy nya nurse gamba u kak k...:p

eima said...

pe**t tuh pe ??
yg mana satu ... ko nih biar betui diorg ke yg cucikan ??
huhu menakutkan ...

anyway tq utk SN & JM yg byk berjasa utk aku time bersalin & waktu MAF sakit ari tuh ...

selamat hari jururawat jugak utk mak aku + kakak ipar aku ....

MRS. K said...

@Shinnaz Ahmad Rasid
hehehe.. hakikatnya tidak.. nurse kat mesia sopan2 belaka

MRS. K said...

@eima
pepet la.. hhuhu.. dah tu, sape nak tuka lampin aku? aku takleh bangun

Elyn said...

tq bg info ni... lepas ni dpt call kene bg ucapan ni huhuhu

Kniedaz said...

betul betul..jasa mereka sangatlah besar..hargai mereka..

[-suziey-] said...

nurse pn ade hari kan..tp keje nurse mmg berat..

Wansteddy Tales said...

kakakku seorang misi juge

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

selamat hari misi2 seMalaysia

hehheheh (^^,)