sehelai sapu tangan hadiah dari taska


surprised okey dapat hadiah mother's day dari taska incik hadif! ada bajet pulak dorang ni nak kasi hadiah bagai.. ape pon, toche, terima kasih! saya terima dengan senang hati walau pun hanya sehelai sapu tangan. boleh jugak buat lap hingus hadif! hohohoho....

sehelai sapu tangan biru


p/s ~ next month hadif tukar taska baru.... kalau 'orang tu' tak nak jaga anak kite, baik la tuka ke taska lain yang betul² ikhlas nak jaga...



*jangan lupa join giveaway saya yang sempoi dan senang!


10 comments:

siti said...

bestnye...taska siap bagi hadiah lagi

MRS. K said...

@siti
rezeki hadif.. huhuhu

eima said...

baguih tul bg adiah ek ...
tp servis tak baguih, tak leh layan la ...

Siti said...

waaa..dpt hadiah..syok2...betul tu..klu org jaga anak kita x elok..baik tukor jer..kita berhak buat pilihan.

|| NaFiRaa || said...

okeh lah tu~ sebagai tanda ingatan~

kak maz said...

satu pilihan yang tepat!..;).....sian hadif nnt...tak berkembang dok situ...

::Mamalyna:: said...

hadif tukar ke taska mane...

MRS. K said...

@::Mamalyna::
taska area umah jer.. belakang umah kat nilai

Mama AqiL said...

saya pun dpt juge..ape2pun thanks lar kepada pihak taska yea...leh wat kain lap hingus aqil...

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

wahh..hadif pun dah ikut jejak adik hadif irfan ek...hehehe...pasni masa ibu banyak la terluang...ronggeng jom...:P