Wedges Cap Hidung

ini bukan iklan kasut untuk dijual yer.. harap maklum!

saje nak tunjuk koleksi ke-2 wedges ku! orang lain dah berlonggok-longgok dah bawah meja opis, daku baru terkedek-kedek nak pakai! mihahahaha... ada aku kesah? hohohoho....

wedges ni beli minggu lepas.... tak pakai lagi sebab belum punya keberanian nak pakai kasut tinggi-tinggi camni! pendek kata kasut ni yang paling tinggi la yang penah saya ada! takut terpeleot pon ye, takut nampak macam galah panjang tengah berjalan pon yer jugak... hahahha.. pastu kesian plak kat membe kang jalan sebelah tak balance! muahahaha...


pesanan penaja ~
Sila dapatkan wedges ini di kedai hidung berdekatan dengan anda! ada 3 kaler rasanya, putih, pepel dan grey.... harga dalam RM70 kot.. ntah tak ingat lak sebab orang lain bayarkan....huhuhuhu...

16 comments:

shinnaz said...

suka wedges. dah survey dah. tapi....tak dpt nak beli..si gemok tak kasi. tinggu nau! sob..sob..

p/s: tgk kak K pakai pun jadilah...:p

Elyn said...

nmpk selesa wedges ni even tinggi!!! kaler pun chantekkkk

Ena said...

ena pun suke sarung wedges.. tapi kalo dah lambat selipar jepun jekk ena rembat.. kah kah kah.. hampeh kan ena.. tak de stail langsung.. huhu

MRS. K said...

@shinnaz
hahaha...si gemuk tu prihatin takut si kurus terpeleot

MRS. K said...

@Elyn
yep, selesa pakai tapi tinggi

MRS. K said...

@Ena
kite jalan2 pakai selipar jugak tapi kat opis pakai la yg proper skit kan

Mama_Fatin said...

eee cantiknye..

~aSHa~ said...

tinggi nye....kat bawah meja ai ni bersepah2 dgn selipar + kasut2...yg lama2 pun ada

mummysyafie said...

cantik nya k. rugi tak pakai..simpan wat per. tapi akak suka pakai heels je. wedges pakai ngan jeans lawoo..

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

mati2 aku ingat kentang goreng tadi...hahaha...nah amik selipar jepun aku ni..ada banyak meja ni

Siti said...

mak aii..tingginya kasut. siti takleh pakai tinggi2 sebab siti dah tinggi dah..he3

..nOj.. said...

baru tau nama mende ni wedges. dh nama cam makanan plak. mcm tak sopan la letak makanan kt kaki weh. hehe

MRS. K said...

@mummysyafie
ha, tu la pakai ng jeans mmg lawo tapi tak larat la plak nak seret kaki ni bila jalan kat soping kompleks

MRS. K said...

@Siti
kite pon tinggi jugak, nak lagi tinggi...huhuhu

MRS. K said...

@..nOj..
isk ko ni.. dah bentuk pon cam wedges benda makan tu dah..huhuhuh

@e_da said...

cantik gak.. sy pun takde lg kasut patern camni..