Betullah kata Wardina, artis Malaysia ni tak boleh dijadikan contoh.


KUALA LUMPUR 13 Jun – Seorang pelawak dan pelakon terkenal ditahan bersama enam lagi rakannya termasuk seorang wanita di sebuah rumah di Sunway, dekat sini malam tadi.

Serbuan yang dilakukan oleh anggota dari Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik Subang Jaya pada pukul 10 malam itu, turut menemui puluhan gram dadah jenis ganja di dalam rumah terbabit.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Selangor, Asisten Komisioner Nordin Kadir ketika dihubungi mengesahkan penahanan pelakon yang pernah merangkul Anugerah Bintang Popular itu. – Utusan


p/s ~ satu mesia dah tau pelawak tu adalah saipul apek! adoii... dorang buat benda² ni tak pikir pasal anak bini ker?



10 comments:

Miss Izah Mohamed said...

hurm.. dah xtau nk ckp ape pasal penagih ni

eima said...

iskh..iskh...
pe la nk jd .. ari tuh kate kurus sbb sakit la pe la ... ruphe nye drug addict .. ceh !!

hafiz said...

Memang pun..
sikit sangat yang boleh dijadikan contoh

mazlyna said...

haaa?....apek ke?..puas akak teropong2 mlm td...tak nampak...;)

klu sape tgk oprah semlm...best...cite pasal penagih...camner cara diorang kat sana pulihkan penagih ni....

pakcikLie said...

amik yg terbaik jadikan teladan...

hajarus said...

patut ler apek tu asyik pakai spec mate jer... huhuhu... ape la nak jadi artis mesia ni...

Miss Q said...

laaa apek ke. otak mula2 pikir nabil.. hehehe. sorry bang bil!

Intan said...

Apek apek, kuciwa sangat dengan apa yg anda buat ini...

~♥ iella ♥~ said...

kenapa la apek wt cmnie...???

cik panadol said...

lepas sorang, sorang kene tangkap sebab dadah...baik jgn ikot perangai diorg nih!!