KCT 1 berharga RM66,550


perghh... Dato' Khalid beli no. plat kereta KCT 1 dengan harga RM66,550! hebat betui orang kaya kan! kalau kite duit tu buat beli kereta, dorang beli no. plat jer... pergghh!!! dunia zaman skarang, ada duit semua boleh beli....

9 comments:

..nOj.. said...

oh dh dpt kt diorg ek. baru je baca smlm yg diorg nk beli. ceh. biasala, org kaya kan

Diyana Zulkifli said...

huhu..a ah.dan kita bayar harga kete tu utk 7-9 thn.die beli plat kasik seketui duit camtu ja..uwaa.

SyaNa said...

membazirrrrrr
tapi nk buat camne depa pny duit kan

Ieda Al-Habsyi said...

mak weh..kaye bebeno sampai tak tau duit nak buat pe le tu, hehehe :)

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

untung org kaya...semua leh dapat ngan mudah...

Delimasari said...

berlebih beno duit CT tu

Elyn said...

bule beli umah tak pun kete lai satu!!!

ieyza said...

dah banyak sangat duit la tu....baik bg pada org yg takde umah...cian kat diorg kan!!!

jfook said...

Omg, that's expensive..