streamyx free!

akhirnya, lepas agak lama menunggu, pihak developer tunaikan janji dorang! minggu lepas, sempat la pegi daftar streamyx kat booth TM yang datang kat area umah! siap hangkut lori TM skali...huhuhu... eceli, masa beli umah ni memang develepor janji nak kasi streamyx free utk dua tahun! tapi yang dapatnya hanya 18 bulan sajok! takpe la.. tak kisah sangat, janji ada! tak tahan dah pakai berukben!! penat berebut tarik line ngan students USIM yg makin ramai kat area umah...huhuhuhu... tapi masalah skang, bila la pulak orang TM nak datang umah pasang wayar kabel bagai????? terpaksa la menunggu lagi.....

6 comments:

eima said...

wahhhh best tol ....
dpt guna free... guna sampai pitam ...

Ena said...

alahai.. ciannyer.. tapi ok la kan! ada gak nak kasi free tu.. ok dari tak de kan!.

MRS. K said...

@eima
yeah.. free beb! pasang pree, sume free..

MRS. K said...

@Ena
yep.. betui..betui

mama_auni said...

hum..nk pakai streamyx gak..tensi arr pakai beruk beng neh...

sHi Ma said...

best best best.. mn area rumah tu, leh lah pindah sana gak.. hehehe...