Bagan Nyiur Ikan Bakar, Gold Coast Sepang



oleh sebab dah tengahari, saya nak up entry pasal makan²... kasi up sikit u all punya selera makan lunch ni hokey!!!

hari tu kan pegi sepang goldcoast, memang dah petang dah time tu, dalam pukul 6.30 petang. so terus je la terjah kedai² makan dekat ngan pantai tu... malas nak masuk ke dalam lagi kat tempat makan yang mahal² tu! huhuhu.. makan kat sini jer, murah dan sedap!

makan untuk 3 1/2 orang... yang1/2 tu si hadif la.. hahahaha... semua dalam RM46... ok la! boleh tahan la dari makan kat tempat mahal belah sana... kena ketuk gak beratus! huh!





mulakan dengan bismillah....


dapat nasik putih panas² makan pulak dengan telur dadar! perggg....



tomyam campur yang boleh tahan jugak rasanya...



kailan ikan masin yang agak masin...



sambal udang! manis udang ni tau..fresh dari ladang katanya...




kerang bakar.. tapi sosnye tak sedap!



ikan bakar! perggg... jejeh air liur dah ni....



selamat berlunch semua!!!

15 comments:

mama_auni said...

sedap ke kak kat situ?

ummiaqeef said...

mengom..terliuq dah ni..lame x makan mcm ni..huhu..lame x g bagan..last skali mase aku preggy dulu..uwaa!!

MRS. K said...

@mama_auni
sedap jugak..ok la.. kalau belah sana tu mahal sangat

MRS. K said...

@ummiaqeef
pegi la.. byk dah berubah

eima said...

aku tak penah pegi .. laki aku ngan anak aku je pegi ..
aku pi kursus diorg ber2 pi berjimba tanpa mama ... makan seafood plak tuh .. sampai ati tau ...dah la mama mkn tak best kat otel .. huhu

nanti aku ajak panjang pegi ..

mrs.ecam said...

salam knal

nk tnya...nie kn bagan lalang ke bukan?? heeeeeee

MRS. K said...

@eima
cian ko, pi la ajak panjang.. huhuh

MRS. K said...

@mrs.ecam
salam kenal jugak! yep, kat bagan lalang la..

~♥ iella ♥~ said...

sedapnya makanan..kebetulan g tengok entry nie ari nie lak...ari nie posa...isy..isy.. teringatkan makanan!!!

MRS. K said...

@~♥ iella ♥~
sabo yang, dah kui 2 lebih dah.. sabo bape jam lagi..

Deelira @ Deeliraz said...

cedapnyer....tibe2 rasa nak masak tomyam malam ni :p

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

perghhh...sib baik aku dah kenyang ni...

..nOj.. said...

sedapnye tomyam tu weh. terasa masam2 neh

Farra Dhelina said...

amboi laukkk...mengiurkan!

Elyn said...

lama gile tak pi sana. mkn kat sana sedap2 wooo