Blog saya lawa. Nape? Tak puas hati?

Kniedaz cakap blog saya lawa! tenkiu ya for the award! ada pelangi gitu, sama ngan header blog awak!


S: Suke tak award ni?
J: suka! suka! comelll....

S: kamu rasa blog kamu lawa gila?
J: mesti la lawa.. klu tak, takkan dapat award! kekeeke... blog saya kaler merah. merah kan menawan! oh, header saya pon cantikkan? wansteddy yg buatkan!

S: kamu selalu singgah di blog sape?
J: blog yang saya folo laa...

S: beri senarai blog yg 'lawa gila' bg kamu.
J: ada.. ada... rahsia.. kekeke

Tag kpd org yang kamu rasa patut dapat award special nie.
saya mau tag semua followers saya! blog korang memang rawkk bebeh!!

1 comment:

ieyza said...

salam dear...
a'ahhh...mmg tak puas hati sgt2...
camner leh lawa nie????
meh laaa ajor kiter camner nak wat lawo2 cam blog nie.....geram10x....
hahahaha