marah ker?


eh, korang jangan ar marah... memang takde maknanya saya nak letak gambo lucah ariel peterporn tu! buat tercemar jer blog saya ni! dah la ni untuk bacaan anak cucu pada masa depan!!! huhuuhu... tapi oleh sebab taknak menghampakan korang, saya letak la jugak sekeping gambo ariel.... huhuhu... jadik laa...


nampak cam bahagia je ariel ni dengan kehidupan baru die lam penjara... seronok pulak banduan ni dapat bergambo ngan artis eh... hehehe...


7 comments:

eima said...

hahaha ....
lawak tul ko nih K ...
dgn pantas aku ngelik blog ko ...
tp hampa ... hahaha

besh tul peterporn bergambo ngan banduan ek... silap layan lepak lagi ..

pakcikLie said...

wah meriahnye banduan2 kat sana...bole gambar2 lagi..

umie said...

eh...banduan boleh bawa camera ker? hehehhe

MRS. K said...

@umie
cctv kot umik

Intan said...

Waaa peliknya penjara depa dah mcm rumah je ye nampaknya...selesa sgt ye.

Nie bukan penjara...tapi tpt "istirehat" sebelum keluar penjara!

mummysyafie said...

eh..pelik la rupan penjara diaorg. pakaian pun da berbeza dari sini. takdr uniform erkk? leh pakai kain pelikat

..nOj.. said...

hehehe aku nk gelak betul2 ni. camni ke penjara kat sane? gile sama je ngan rumah kongsi. siap ade plastik2 tu mesti yuna anto makanan tuk kengkawan baru ariel skali tu. hahahaha. siap kt blakang diorg tu ade penyapu la dan sebagainye. hahaha