cerai kali ke dua


Perkahwinan pertama hanya 12 hari, manakala perkahwinan ke-2 pulak tak sampai dua bulan. apa yang tak kena?

cerita lanjut klik mstar

ermm... macam² hal! apa pon, jodoh pertemuan di tangan Allah!

10 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

sapa yg salah agak2...pihak lelaki atau pihak pompuan...huhu.

eima said...
This comment has been removed by the author.
LiErOSe~QiEmi said...

kan..kan..pelik kan.. tapi soal jodoh, tak leh nk kome nape laa uhuhhu

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

no komen...

jodoh ajal di tangan tuhan

hanya Allah yang mengetahu apa yang terbaik buat beliau...

..nOj.. said...

bile dia kawen yg kali ke2 tu. takde masuk berita pun

hyazz said...

ksian nyer...knaper sampai jd cmtu...hrp2 yg ke3 nnti bpanjangan ek...

MRS. K said...

@LiErOSe~QiEmi
betul..betul.. soal jodoh ni kita tak tau

MRS. K said...

@..nOj..
ada la.. ko ni mesti tak baca paper ni.. baca urtv je keje ko eh

MRS. K said...

@hyazz
kak ya ni, yang 2 belum setel, takkan dah nak 3 kot! hehehe

aSmiDar said...

somtin wrong some where kot..hihi