entry pendek hari ini


berada di kampung halaman!!!
saya suka balik kampung sebab boleh tido lama²...
(eh, bulan puasa la! makruh tidur ni)
ramai yang sukarela melayan songeh si hadif ni...
so, ibu boleh rehat sampai la time nak bukak pose kang!
surga.......



aiseh, bulan posa la! tak leh berendam kat lata.


permandangan biasa bila tiba musim durian!


p/s : semua gambo dari FB kampung saya!

9 comments:

BIONIC WOMEN said...

durian...nak skit ibu hadif..huhu

♥ EeiNz ♥ said...

mak oiii..tang deghoyan tu yg org tak leh tahann ~

..nOj.. said...

bestnye mandi mandi. terasa sejuknye air tu

mummysyafie said...

k..jangan lupa doyang sebakul

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

Salam akak,
jom singgah tengok tungku moden kat blog saya

http://bintanghatiummi.blogspot.com/2010/08/tungku-panas.html

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
tak bawak blik la yang..

MRS. K said...

@♥ EeiNz ♥
mak yung kalau dah tak tahan tu, kena pi carik jugak tu

~aSHa~ said...

bestnye tgk suasana jual durian tu..kampung mana ni

MRS. K said...

@~aSHa~
kat batu kurau, taiping