Iftar Day 9 I Sahur Day 10


Menu Berbuka Ramadhan ke 9



ikan + kentang berlada


sup sayur lebihan sahur. panaskan balik


tepung pelita my feberet beli kat param tapi tak sedap!


murtabak 2 keping beli kat param. sekeping je abis. membazir.


***************************


Sahur Ramadhan ke 10


nasi + telur goreng + kicap manis cap kipas udang untuk saya


seperti biasa ikan masin tenggiri untuk suami...


p/s : sahur dan berbuka minum teh o panas sajok! suami takmau minum ais! sekian.

15 comments:

eima said...

mmg nampak tak sedap pun kuih pelita ko tuh ..

azam : kena amik gambo mknan bebanyak pas nih sebagai bukti..hahha

..nOj.. said...

wei aku paling terliur nasik + telo goreng bersama kicap tu. yg lain aku tak kisah sgt.

Shinnaz Ahmad Rasid said...

sedapnya yang ikan + kentang berlada tuh! nomnomnom..

Lynn said...

susah nak cari tepung pelita yang betul2 sedap...

lauk sahur kita sama... cuma beza hang makan ikan masin. haku makan ikan bilis...

Farra Dhelina said...

waw ikn masin tenggiri!!

LiErOSe~QiEmi said...

amboi mkn berdua je + si kecik byk mane sgt kan dia telan.. tapi murtabak 2.. wei, bulan pose tak baek tau membazir, len kali murtabak tu beli 2, bak aku 1 hahahha

deelira@deeliraz said...

sedap nasi putih + kicap + telur goreng tu kay ;)

MRS. K said...

@eima
Laki aku yang beli ni.. tak pandai pilih betui

MRS. K said...

@..nOj..
yang tu sejak azali memang setaaappp

MRS. K said...

@Shinnaz Ahmad Rasid
sila la jamu gambo jer ek

MRS. K said...

@Lynn
eh, kan u yang tiru i..

MRS. K said...

@Farra Dhelina
waw kenapa? hehehe....

MRS. K said...

@LiErOSe~QiEmi
hahaha.. boleh. nak pos ker nak datang sini mai amik sndiri?

MRS. K said...

@deelira@deeliraz
tau. tu mmg feberet ko kan? hehehe

♥siEha♥ said...

bl sahur...yg tu la yg sedap..