Rombongan cik Lynn ke Pasar


tengahari tadi takde benda nak buat kat opis... bosan pulak time rehat takde nak buat ape.. cik lynn ajak teman die pegi isi minyak kete then terus lajak ke pasar presint 8. kami pergi berempat!

saya jarang ke pasar sebenarnya.. pasar malam selalu la.. hehehe.. kalau beli barang dapur slalu kat supermarket jer.. tapi kalau nak barang fresh, elok la cari kat pasar kan? saya tak beli ape pon tadi, coz smalam dah borong kat pasar malam Nilai.

layan gambo saja lah!


sayur standard 3 ikat RM2


cik lynn yang bizi bee pilih barang... cerewet jugak minah ni tau beli barang! tapi bagus la tu! baru nama pengguna bijak! ngehngeh.... tapi apehal tengahari buta pakai shawl kat bahu tu?


nenas pon dorang beli! nak masak lemak ikan masin katanya...


encik terung dan seangkatan dengannya...


nasib tak penuh bonet kete....


saya beli pisang jer... habuan kot-kot malas masak nasik, boleh la buat cokodok tuk sahur....


p/s : nojj, ni bukan entry makan eh... tak terliur kan? muahahaha...



14 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

owhh...aku pun rehat tadi p beli barang basah kat pasar p8 ni...giler ramai orang...

syariza09 said...

cik kak tu nak tutup ropol2 yg ad akt dada baju tu hehe..betul tak??

MrS. F!zA said...

wohoo.. nanas..sedap gak ni buat gulai ikan tamban ngan nanas

fantaghirolynn said...

siti, besok kita pergi lagi =D

MRS. K said...

@.:iz-AnN a.k.a cOmOt:.
tak nampak ko pon! klu tau, leh pegi skali tadi

MRS. K said...

@syariza09
hah?

MRS. K said...

@MrS. F!zA
uih.. sedap gilak

MRS. K said...

@fantaghirolynn
perg.. lama2 duit aku abis kat pasar je la...

eima said...

mahai la kat ctu ..
klu beli ngan mamat kedah .. pastu ckp loghat kedah dpt murah ckit ..
slalu aku wat perbandingan .. haha

..nOj.. said...

aku nmpk nenas tu sebagai tat nenas dh wei. lapo tat nenas betul ni wei. hahaha

~aSHa~ said...

byk nye nenas..boleh sedekah jiran2 tu kalo masak..

MRS. K said...

@..nOj..
parah dah ko ni!

MRS. K said...

@~aSHa~
betul.betul.

MRS. K said...

@eima
aku jarang pegi pasar ni wei.. bukan jarang.. setaon skali pon payah.. aku bukan dok sini pong! huhuhu