tidur kami bau baru...


hari cuti. biasa la... kalau encik suami takde, kami duduk rumah sajalah! seperti selalu, saya buat cuci-cuci services. dari tingkat atas, sampai tingkat bawah... vacum, pastu mop pulak! sampai ke tangga saya hangkut vacum tu! malas guna penyapu! kang habuk kat tangga beterbangan sampai ke bawah! baik kite sedut aje! dah tentu habuk tak terbang!

bila sampai part bilik tidur, rasa cam nak tukar cadar lah! teringat ada satu lagi cadar tak pakai lagi! beli masa jusco sale kat JJ balakong dulu! huhuhuh... lama dah tu! bulan april lepas...


kaler merah! hangatkan suasana MJ! muahahaha...
hadif posing cantik untuk kawan² ibu....


p/s ~ hari ni suami balik outstesen Kuala Terengganu! adakah MJ akan bertukar ke MS? hahahaha.... *ngarut dah haku ni!

12 comments:

BIONIC WOMEN said...

hai hadif..posing seksi punye model cadar ibu...hahaha

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

gambar last cekci lah...hehhe

Ena said...

wallamak.. memg seksi la cadar tu.. kena pulak dengan model yg memg seksi ..
MS? ekekekkee

eima said...

seb baik boboy yg possing cam tuh .. klu gegirl mmg aku lepuk ibu die .. suka hati je .. hahah

tembam ak hadif ek ... tak de nampak tulang² rusuk ...

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
nak kasi die mandi.. tu yang separuh bogel tu.. ahaks

MRS. K said...

@Ena
muahaha.. malam selasa

MRS. K said...

@eima
kuat makan si hadif ni! semua dia nak

..nOj.. said...

wah merah mmg menawan dan 'membara' ye. aku punye cadar pun merah gak. hahaha

Farra Dhelina said...

cekci.. wahhhh bau baru lah kat sini..

MRS. K said...

@..nOj..
merah gak eh! hangat kan? hahaha

MRS. K said...

@Farra Dhelina
tido semalam pon bau kedai lagi..

nasaoji said...

mak aii..kemain model atas katil tu..cer tukar mak pak nyer model gitu..huahuahuahhh..