cerita raya....


Salam Jumaat...
dah tengahari dah pong! hari ni cuti lagi...
sarapan pagi ni dengan nasi impit, kuah kacang, sayur lodeh...
MIL tapawkan semalam... so, ari ni panaskan je la....

ramai dah kengkawan upload gambo kat belog dan FB.
saya pun tak sabar gak ni nak tayang!
tunggu isnin je la, kabel kamera kat opis pulak... huhuhuuhu...

so, hari ni sambung lagi beraya umah mak sedara...
dekat je pun, kat jenderam sajok!
esok banyak umah buat open house ek?
harus la terjah... nak makan rendang lagi!

5 comments:

Ena said...

makanggg.. jangan tak makanggg.. ngee

Farra Dhelina said...

makan makan makan... yeay!! hehehe

*esok je, ada 5open hse..huaaaa..best2

deelira@deeliraz said...

bestnya masih bercuti...
kawe jugok doh kijo wei..

eima said...

wahhh... hari ni pun ko tak keja lagi K ...
cuti sakan .....

[-suziey-] said...

waaa coti2 lagi ni..haih sarapan pn foods raya..hehe..

hmmm bermulala episod open house sana sini:p