Datuk AC Mizal

copy paste bulat² dari BeautifulNara

Wah. Kagumnya kami dengan AC Mizal. Selepas maju dengan bisnes gelang dia, kali nie dapat gelaran Datuk pulak dari Sultan Pahang. Mungkin rezeki di bulan Ramadha kot. Moga-moga AC makin maju selepas ini.

Oh ye untuk yang tak mengetahui, AC mungkin boleh dimasukkan ke penjara kerana kes nafkah anaknya. Keputusan mahkamah bakal diketahui 28 Oktober ini. Kami pelik kenapa tak setel-setel kes nie. Rasanya kalau bergelar Datuk duit mesti ratus-ratus ribu punya. Bayar ajerlah. Bukan orang lain, anak sendiri je pun. Takkan nak bagi kat anak sendiri pun kedeng kot? Mesti ada sesuatu sebenarnya.

Siapa tahu ada cerita yang tak diketahui ramai di sebalik kes nafkah ini. Mungkin hanya AC yang tahu kebenarannya. Bagi kami, pihak yang benar akan menang jugak satu hari nanti. So kita tunggu keputusan mahkamah je la.

15 comments:

aSmiDar said...

datuk dah die????

huhuhu..
xsangka..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

mak aiii...cepatnya dapat datuk...begitu murah hati sultan pahang..

Farra Dhelina said...

wah dpt datuk dah ye?? rezeki ramadonnnn

Aleyn said...

Aik...se biler lak AC dpt Dato ni...amboi..amboi...lagi panas lah ex dia ek...

apa pun tahniah buat AC

::Mamalyna:: said...

cam tak layak jer ac dapat datuk...ermm

e.l.i.z.@ said...

wowieee...xtau pun ac dh dapat datuk..best lah kan..betul tuh, byr je la nafkah tertunggak tuh..x kira la ada ape cite di sebalik tuh..x byk pun kan

Cik Andam Hazlina said...

hurmm.. datukk dah dia..

hajarus said...

dah datuk dah dier... xsangka...

deelira@deeliraz said...

sultan pahang mmg murah hati..huhu.habis seme artis dia bg DATUK. anyway, apa pon masalah ac ni, ops Datuk Ac, aku tetap minat kat dia.

eima said...

woow hebat ....
Sultan Pahang mmg besh ...

MRS. K said...

@eima
artis slalu dapat datuk sultan pahang kasi kan?

MRS. K said...

@deelira@deeliraz
hahaha.. ko minat die zue?

MRS. K said...

@::Mamalyna::
orang dah bagi

adianiez AIDA said...

memang senang nak dpt datuk dari sultan pahang.
terutama artis.
ntah pe ntah sumbangan mereka?
da murah da gelaran kat m'sia ni hi hi hi...

mummysyafie said...

jap..apa bakti AC ni pada rakyat or negara erkk? sekarang senang je nak dapat datuk..esp dari pahang.

yang susah from johor kan. sapa yang dapat tittle dari johor mmg tabik spring la..