Menu Berbuka Hari Merdeka!


cuti Hari Merdeka semalam duduk di rumah sajok! menghabiskan masa berkualiti bersama keluarga. mulanya cadang nak gi jalan² midvalley, tapi saya pulak pulun tido sampai petang! ceh, macam la puasa kan? penat sangat kononnya! kekekeeke....


so, semalam goreng kuey tiaw sajok! masak lebih sikit coz nak kasi jiran sebelah.. dah tiga bekas saya simpan jiran sebelah punya. so, semalam baru ada chance nak balas balik.

kuey tiaw goreng simple tapi sedap!


1st time makan apam balik pulut hitam + kelapa! sedappp weii.... beli kat param.


tembikai susu feberet hubby!

+ murtabak
+ air soya
+ buah jambu


16 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

sedap erk apam + pulut hitam + kelapa tu..selalu nampak org jual...tapi ingat kan tak sedap..nanti pun nak cubalah..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

sedapnyer apam balik!

Ena said...

wahh.. nampak sedap la..

apam pulut hitam?? owh.. 1st time tahu ada.. teringin pulak..

..nOj.. said...

sedap ke apam balik tu wei? tak penah makan n tak penah jumpe pun

Shidi Shah said...

wahh..
sedapnyaa..
poskan leh..hehe

.::shidi::.

|| NaFiRaa || said...

sedap jek nampak apam balik tuh.. x pernah nampak plak kat shah alam org jual apam balik cam tuh..

::Mamalyna:: said...

mrs. k, penah try masak kuey tiaw pakai sos char kuey tiaw... try, memang sedap!!

MRS. K said...

@Shinnaz Ahmad Rasid
sila cari di param berdekatan anda

MRS. K said...

@Ena
rasanya perisa coklat pon ada

MRS. K said...

@Shidi Shah
muahaha.. elok sampai kat tangan u, apam dah basi

MRS. K said...

@|| NaFiRaa ||
blom smpai kat shah alam lagi tu.. kekeke

MRS. K said...

@::Mamalyna::
tak penah try lagi... mana nak carik eh?

ratna said...

apam balik tu lain dari yg lain la..tak pernah jumpa pun..

eima said...

@::Mamalyna::

mana hang dpt sos tuh ...aku nk ....
laki aku gile char kueh teow la ....

K
aku tak penah try nampak cam tak sedap je ...

mamamarissa said...

K, param mana tue??? sedap plak jue tgk apam balik tue...hehehe!!!

MRS. K said...

@mamamarissa
kat nilai la.. kat semarak