Semak mata memandang...

 
macam ni la keadaan hanger kalau mintak tolong suami angkat kain di jemuran... huhuhuh.. camtu la  keadaan hanger tu sampai ke sudah.. semak tau mata i ni tengok! 


apa salahnya kalau kutip dan susun hanger tu elok².. nanti senang tugas isteri nak jemur kain lain pulak... huhuhuhu... sabo je la...

saya ni lepas angkat kain wajib susun semua hanger tu kat satu tempat... senang dan memudahkan kerja nanti... uolls pon sama jugak kan?

11 comments:

cheqna said...

salam
hehehehehehe
cheqna sama ngan akak..
mesti akan susun satu tempat senang sket..
lelaki??hur..ntahlah
nway salam ziarah =)

eima said...

tgk mood aku la ....lalalala

mrs_zura said...

salam ziarah...samala style kita..pas angkat kain susun siap2..nnt senang nk jemur..

Ena said...

kalo ena pulak.. dah buh hanger tu selalunya terus masuk la lemari ngan hanger2 sekali sbb yg berhanger tu cuma utk baju2 kijer... yg tak tu sidai biasa je.. jadi tak bertaburan la hanger kat ampaian tu..
tapi kalo mintak tolong huby angkat kain dijemuran, dier angkat ngan hanager tapi masuk dlm lemari tapi masuk lam bakul kain anak2.. lagi haru.. whahahha..

BIONIC WOMEN said...

me pun susun setempat gak..dulu hubby sama jer gitu tapi pas kena tazkirah dah susun gak pas angkat jemuran..hehe

Ibu Piya said...

ibu hadif ..sama la kita..laki biasa la janji kain dah diangkat bukan ye tau nak susun elok2..satu lg kalu sidai kain atau gantung..main suka ati dia je.ahahahahah

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

hahaha..tak pernah angkat baju...boleh gitu??

♥ EeiNz ♥ said...

kin lak, shah yang basuh, sidai ngan angkat kain. kin lak tukang lipat ngan susun kain dlm wardrobe.

die tu kdg² detail sket. mcm kin ni bab² nk sidai tu cincai sket, tu yg die marah pastu die wat sendiri. ;p

MRS. K said...

@cheqna
susun siap2 senang.. saya slalu jemur kain time nak pi keje pagi2 tu.. takde la kalut sgt

MRS. K said...

@Ena
samer ar.. kadang2 hubby i skali ng hanger tu dia angkat.. sabo je la

♥siEha♥ said...

siha pon susun setempat gak..semak mata memandang..