29 Syawal beraya dengan domino's pizza

pejam-celik-pejam-celik, kite dah di penghujung syawal sudah! isk, skejab jer masa berlalu... raya dah abis da... tapi sambutan raya ada lagi kat opis ni haa... 

macam tau-tau pulak tengah² ujan lebat kat luar nun, perut pon lapar then ada orang blanja dominos pulak! haiih.. memang rezeki sungguh la.. Alhamdulillah, kenyang kami semua. tenkiu megat. lain kali blanja lagi yer...


p/s : sabtu dan ahad full dengan jemputan... mana yang sempat, InsyaAllah akan diterjah...

13 comments:

SyaNa said...

help helppppp nak dominos jugakkk

..nOj.. said...

aduh aduh. dtg pula rase lapar

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

aku hanya mampu nengok jela...
sakit lagi nak kunyah2..

♥siEha♥ said...

bestnye nengok piza tu...ngidam la..

|| NaFiRaa || said...

pon baru jek makan dominos pizza.. sedap~

tiefazatie said...

wah..bestnye!cni xde..huhu..jeles..

MRS. K said...

@SyaNa
BALIK NI SILA PI CARIK

MRS. K said...

@..nOj..
sengaja nak kasi ko lapar sbenanya..

MRS. K said...

@☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆
hohoh.. cian ko.. takpe, nanti suh lynn banje, dia ade share ng domino.. haaha

MRS. K said...

@♥siEha♥
gi la carik yang, kang leleh air liur tu

MRS. K said...

@|| NaFiRaa ||
best kan? kenyang ni.. senak dah perut

aSmiDar said...

Ermmm..terliur plak pagi2 ni....

Farra Dhelina said...

seumur hdp, baru sekali je makan dominos.sadis!