apa kata survey!


kalau korang tahu restoran tu ada pakai pelaris, korang nak pegi ke tidak makan kat situ lagi? makanan die sangat sedap! oh ya, ada sorang ustaz yang bagitau coz die nampak benda alah tu...

7 comments:

♥MAMA♥ said...

oh kalu mama semestinyer tidak sama skali,apa lg jika kite dh tahu tentang pbuatan tu..cubalah kat tmpt2 lain plak ye ;-) msia punyai byk pilihan sal mkn minum ni,seme terserah pd kite utk menilai & menentukannya,insyallah..

aSmiDar said...

Tak kan pegi..sbb sedap tipu..
pelaris tu plak kotor giler..yurkk

Misz Sephia said...

kalau yg ckp tu pun tak pasti, saya pergi je..maybe konspirasi je.

Farra Dhelina said...

klu dgr2 org ckp tanpa bukti yg kukuh, sy bedal je..redah jugak pergi makan kat situ..ekeke

shinnaz said...

kat mana? kat mana? erm..kalau cakap2 je tak tanpa bukti kukuh..pergi jer. kita tak tahu. kadang2 orang berniaga ni suka main kotor.

umie said...

xnak la...mana tau memang betul...

Monalea said...

tak pergi dah k.sebab ada pengalaman. sebab ada jiran ustaz ckp kedai yang lea n suami g ,dia ternampak benda tu.tak pergi dah kedai tu walaupun mihun supnya sgt sedap......