bergeli-geli di Fish Spa

korang penah pegi buat terapi dengan ikan?
ikan pon dah jadi dokter... hehehehe...

skang kat mana-mana soping kompleks mesti ada fish spa kan?


fish spa kat Giant Nilai memang dah lama bukak..
tapi tak penah pon rasa nak singgah buat terapi.
tapi baru ni tiba-tiba teringin..
bukan saya la, tapi Mr. K.
saya geli la.. Mr. K baru letak kaki je die dah gelak-gelak.
apatah lagi saya kan? mesti gegar satu Giant.. hahahaha..
10 minit RM5 rasanya... ok la kan...
ada setengah tempat, 5 minit untuk RM 5... huhuhu...

time ni maintain dah... masa mula-mula letak kaki tu mengekek je die..


budak ni memang jakun sama ikan dan kucing .



Antara fungsi & kebaikan Fish Spa ini adalah :-
1. Dapat menghindarkan kulit mati, bakteria & melambatkan proses penuaan.
2. Membantu tidak dapat tidur nyenyak & meningkatkan peredaran darah.
3. Menyembuh beberapa penyakit kaki seperti kaki busuk, kulit yg sensitif @ gatal.
4. Merawat & menjaga kulit supaya lebih sihat & berseri.
5. Ekologik & semulajadi.
6. Selamat & tiada kesan sampingan.


p/s: autopublished!

6 comments:

Suziey Ahmad said...

eeee mmg xtingin lgsung nk try..sbb sgt geli...pnh masa mandi kt sungai..n rendam kaki..tetiba fish kerumun..OMG..xtahan..hhahhaha geliii

eima said...

byk daki laki mu tuh yg ikan kemain byk kat kaki die tuh ...haha

fathiah said...

saya pun penah cube fish spa nih... hahaha... geli la.. kat times square :)

http://budakais.blogspot.com/2010/07/fish-spa.html

:)

mama tisya said...

tk pernh wt fish spa tp tringin..tp kt langkawi dh rs kt tasik dayang bunting...mmg best..geli2

SyaNa said...

hahhaaa aku pernah try sekali.gile aku gelak smp org spa tu mcm meluat kot
hahaa geli kooo

|| NaFiRaa || said...

kekeke.. teresa macam kaki saya plak yang geli..muehehe