berkat doa semua...


Alhamdulillah, sekarang hadif dah okey..
last cek up, doc cakap kahak totally dah takde...
neb yang kami sewa dah pulangkan semula kat klinik tu...
sekarang juz habiskan ubat² yang doc kasi..
dan continue pantang ais, mandi air suam...
terima kasih semua doakan kesihatan hadif!
terharu bila ada kawan² macam uolls yang prihatin...

 ni time mood okey! memang tak payah paksa.. sendiri pakai pon buleh!

 

harap² penyakit tu tak berulang lah! saya kena jaga betul² kali ni... susah hati dibuatnya kalau anak tak sihat... nak gi keje pon pikir 2-3 kali... lemau je rasa...

7 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

Alhamdulillah Hadif dah sihat...baru mama nya senang hati sikit...balqis pun pernah camni...sehari sampai 4 kali amik NEB tu...sian...tapi biler dah besaq dah pandai tak nangis dah bukan sakit pun cuma budak2 ni kengkadang perasaan takut je yang lebey

eima said...

alhamdulillah hadif ok dah ...
ingat kena teruskan berpantang ... letih bdn ngan mental bila pk anak tak sihat ..lelah2 gitu ...

Rizziela said...

pandainya dia nep sendiri..good boy lah

LiErOSe~QiEmi said...

alhamdulillah, syukur.. hadif dah sehat.. klu tak kitorang pun risau sama..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

K, nampak hadif semakin susut la.. sian dia.. xper, semoga hadif cepat sembuh yea..

hajarus said...

Alhamdulillah syukur hadif dah sihat... :)

BIONIC WOMEN said...

hadif kan budak kuat.....
lega rasa dengar hadif dah sihat..