dari Paris ke Nilai 3


ade ker sape² tak penah pegi Nilai 3? ado?
ke ada yang berkurun lama dah tak pegi?
kalau sape tak penah pegi dan akan pegi soon,
dan nak komfemkan itu la Nilai 3, 
meh tengok ni landmark terbaru kat Nilai 3.. hahahaha


tak perlu ke Paris sana, kat Nilai 3 pon ada eiffel tower! siap ngan daun dan bunga skali...huhuhuhu... dah macam pokok krismas dah!

ni lagi satu menara Nilai 3

 piramid pon ada ko kat Nilai 3.. bukan sunway jer ada piramid.. huhuhuhu..


dah tak payah pegi langkawi nun sebab nak tangkap gambo dgn helang besar... kat sini pon ado... huhuhuhu...

p/s : jom la ramai² soping di Nilai 3... macam-macam ada...siap duit saja..

20 comments:

aSmiDar said...

Siap dgn unta sekali...:)

eima said...

huiiisshhh mcm² ek .. cam je baru je pegi ari tuh tak nampak plak ...
panas la kat ctu mood soppin slalu je ilang ...

LiErOSe~QiEmi said...

dasattt... last pegi sebelum kawin.. survey barang2... biler erkk nak pegi lagi.. leh suh ko bgtau tmpt yg murah2 kan k hiihih

Farra Dhelina said...

wahh pomot nilai2 nmpakk ekeke

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

fulamak.....nak kena pi nilai nih heehhe

syariza09 said...

pokok krismas dh ada, lps ni ada salji pulok

ZiE FAUZi said...

raya ke 9 hari tu baru pi sana... tak nampak pun piramid ker,helang ker... baru lagi kot...

SyaNa said...

best ke soping sini??
xpernah pegi pun :(

deelira@deeliraz said...

dah lama x pergi kay..

nnt nak g la. leh secara lumsum p langkawi,sunway piramid dan yg plg penting PARIS

MRS. K said...

@aSmiDar
Huhuhu.. kan? takpayah pegi mesir dah

MRS. K said...

@eima
rasanya yang tower tu mmg dah lama.. binatang tu je baru laie

MRS. K said...

@LiErOSe~QiEmi
boleh..boleh.. datang la dulu

MRS. K said...

@Farra Dhelina
sape lagi nak pomot kalau bukan rakyat jelata..hahaha

MRS. K said...

@syariza09
kena tunggu bulan 12, baru salji turun kat nilai 3.. hahaha

MRS. K said...

@SyaNa
mai la dulu.. tapi panas skit la

hyazz said...

jom jom jom... bila nak p nyerr??? teringin dah ni

ummiaqeef said...

wah..dah byk kemajuan kat situ...dah lame x pegi..setahun skali je pegi carik baju raya..hahahaha

|| NaFiRaa || said...

errkkk.. ye ke??? tak pernah sampai lagi nilai 3 nih.. menarik jugak kan~

♥siEha♥ said...

lamenye x pegi nilai 3..tersgt2 la lame..

azimah-Butik Nur Kasih said...

wahhhh makin up nilai3 skang ni hehe...