jom Ikea!


sabtu lepas kami ke Ikea!
saje pegi jejalan tengok ape yang best!
kat tv asik dok tunjuk iklan ja, 
so bila ada masa lapang, harus la terjah!

haii.. saya ibu hadif. peace not war  ^ ___^

orang sangat la ramai ari tu... ye la, ari sabtu ahad kompem la macam sardin! petang pulak tu! kami dok dalam tu tak lama pon.. dalam sejam lebih skit ja... tujuan utama sbenaqnya nak makan meatball sama karipap sedap! 

tapi seperti biasa, melopong je la! malas nak beratur tolak menolak sebab nak makan meatball! dapat beli karipap pon dah cukup bagus! nasib la depa sediakan kaunter khas untuk beli karipap ja.



hadif la orang yang paling seronok! semua katil die nak lenjan! memang die nampak hepy sangat pegi tempat² camtu... balik dari ikea, kami singgah valencia bangi pulak... pon sama, sofa, katil die lanyak! empuk la katakan... huhuhuhu...



11 comments:

Rizziela said...

dah lama saya nak g Ikea..nak cari barang sikit..tapi memanjang ajer ada halangan..rindunya nak jalan2 kat sana

.::Lynn::. said...

ooooo... g xcakap.. tau nak kirim beli lampu

BIONIC WOMEN said...

bilalah nak kurus macam ibu hadif nih..huhuhu..
kami blum kesempatan makan meatball tuh, kes malas nak beratur panjang

Ena said...

hehehe.. nila lagi nak lejnjan kan hadif! time tu je la.. ;D


sampai la nie lom pernah lg merasa meatball & karipap kat situ.. uhuk!

MRS. K said...

@Rizziela
takpe, spend 1 hari bila lapang terjah sana kay

MRS. K said...

@.::Lynn::.
i kan pemalu, senyap2 je pegi.. kekeke

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
hahhaha.. jangan terpedaya dengan gambo ni.. i gumuk la!

MRS. K said...

@Ena
laa.. cian ena.. takpe, ajak la hubby pegi

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

nAK pergi Ikea JUGAK....

Jamiel said...

Hu3..
Hadif suka jenjalan tu..

eima said...

tak penah pegi ikea....sedey ...