mungkin ini boleh dianggap bonus?


bonus dari nuffnang la!


BE yang still running! mungkin boleh tunggu hujung taon utk cash out sebagai bonus! huhuhuhu...


bonus dari kerajaan Malaysia petang kang kita sama² tunggu dan lihat saja lah!


p/s : ade ke takde? ade ke takde?

17 comments:

SyaNa said...

mesti ade la tahun depan

Ena said...

dahsyat la BE kat sini..
tiup2 la sikit kami BE tu masuk kat umah ena lak.. hehehe

deelira@deeliraz said...

xde kut

LiErOSe~QiEmi said...

ok, tadah tangan, jom doa... amin...

insyaalah, klu ada rezeki, ada la tu...;)

MRS. K said...

@SyaNa
tanak taon depan, nak taon ni..

MRS. K said...

@Ena
fuhh..fuh.. bukak nuff cepat! dah tiup tu, mesti dah naik! kekeke

MRS. K said...

@deelira@deeliraz
ala... sedih..

MRS. K said...

@LiErOSe~QiEmi
amin..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah banyak tu satu be dah cecah RM50 lebey...tak lama lagik makin meletop la ni...

GaDis CoMeL said...

byknya BE tu.

MRS. K said...

Alhamdulillah.. rezeki..

unai a.k.a puan.U said...

ade ke takde? ade ke takde? ...jugak...

:-|

siti nurkhijah said...

Banyak tu....
ct nak cecah RM10 pun susah...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

hehe. sory. BE tu apa? uwaaa..sian kan?

MRS. K said...

@Shinnaz Ahmad Rasid
aiyakk.. BE tu buffered earning ler

Mama Zharfan said...

byk tu BE sampai nak cecah RM80 for one BE!! cayalah beb!!!

tiefazatie said...

pergh!dasat la!hebat sis!1 be smp rm80!ifa nie paling tinggi rm16 je pun!haha