takde tajuk!

baru ingat nak umum pemenang GA petang ni!

tapi dapat call dari makcik taska hadif... penyakit ari tu datang balik la.. dari petang semalam hadif dah batuik²... pagi tadi kui 1.30 dia bangun... kui 3.30 pagi baru tido balik.. then, 5.30 pagi bangun lagi skali.... dada dia cam berombak... nafas pon berbunyi.. dah bagi ubat semua, tengok dah okey.. hanta la kat taska...

haduiii.. susah hati ni... tengah tunggu hubby amik kat opis ni... halfday! anak lagi penting!

10 comments:

eima said...

mesti die nk dpt asthma la tuh ..
dulu fahim pun cam tu .. bila slalu sgt amik ubat cair kahak ...
ada tanda2 lelah
doc terus advice amik puff ...

Cute MuM said...

tak der ape2 yang seiurs berlaku..
semoga hadif cepat sembuh..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

HARAP2 HADIF OK LA...risau gak dengarnya

Ena said...

sian hadif..


sama mcm irfan.. dah seminggu mcm tu.. malamnya dier tak lena la tido.. sian ngantuk..

p@kcikLie said...

sungguh2..family first.

BIONIC WOMEN said...

semoga hadif ok...semoga dia cepat sembuh, sihat, ceria..org kata budak2 kalau dah start kena sedut ni, memang akan selalu berlaku edisi ulangan..risaukan..
Hadif....unty tau hadif kuat, hadif mesti kuat tau lawan sakit...sian ibu dan ayah risau..

nasaoji said...

adoi...

hadif..cepat2 sembuh nah..kuat lawan sakit tau...

Aleeya said...

hadif tak sihat...moga cpt sembuh yea..

kakyong said...

kalo mcm tu kena monitor & ambil nab lagi..

LiErOSe~QiEmi said...

btl k.. family first!.. musim budak tak sehat ni.. aku pun dh lebih 5 kali gi klinik bulan ni dgn bulan lepas.. tak baik2 gak anak aku tu...